25 Şubat 2010

Bunlar İstanbul'a gidiyor


        Yazımı sonra yazıcam şimdilik sadece resim koyuyorum.


       Telefonum çalıyor heyecanla açıyorum . İstanbul'dan teşekkür için aranıyorum. Sormaya korkuyorum ; acaba hepsi tek parça halinde mi? ben sormadan cevap geliyor, anlıyorum ki hiç bir şey olmamış. Tam umarım tadını da beğenirler diye düşünürken karşıdan gelen ses " Ben bunları yemeye kıyamam , yemesem bozulmadan ne kadar durur? Açıkcası cevabı bilmiyorum oğlum için yaptığım kurabiyelerden bir tanesini anı olarak saklıyorum ama henüz sadece 2 ay oldu . Beklicez bakalım ne olacak......


Mutlu Kurabiyeler

Şeyda

9 yorum:

Zeynep dedi ki...

ııı peki bunların çanakkaleye gelen versiyonları yapılmıyomu şekerim .... :):):):)

Esra E. dedi ki...

Afiyetle yesinler ellerine sağlık Şeyda...

Şeyda dedi ki...

Zeynebim, heyecanla "kurabiyeleri tek parça halinde aldım" diyen mutlu bir sesten telefon bekliyorum. Gelen telefona bağlı herşey... sapasağlam giderse değil çanakkale Çin'e bile gönderirim :)

€s®ac@ teşekkürler bakalım afiyetle yiyecekler mi? Merak içindeyim

Şeyda dedi ki...

Bu arada yorumlar beni çoookk mutlu ediyor bilmenizi istedim. Teşekkürler

burcuu dedi ki...

Merhabalar Şeyda, blogunuzu ve kurabiyelerinizi çok beğnedim ve bence az zamanda çok güzel şeyler paylaşmışsın, ellerine sağlık ve sanırım Ankaradasın, Ankaralı blogculara rastladığımda çok mutlu oluyorum :) Grşmek dileğiyle..

Burcu

www.pastatika.blogspot.com

Şeyda dedi ki...

Çok teşekkür ederim bu işi yapan birinden böyle güzel yorumlar almak insanı bir başka mutluı ediyor . Hemen iade-i ziyarette bulundum, kurabiyeleriniz bir harika.

Adsız dedi ki...

şeydacım çok güzel bunlar balıkesire gelirmi acaba?

Şeyda dedi ki...

Canım çok teşekkürler,
Gelir gelir , istanbul'a giden Balıkesire'de gider :)

nilllll dedi ki...

Aslında hayalimde hep renkli şekerlemelerin olduğu,çizgi film kahramanlarının bulunduğu minik pasta üstü,yanı,içi süslemelerinin bulunduğu çiçik bir dükkanımın olmasını hep hayal etmişimdir.aaa birde rengarenk olağanüstü şekilllerde çikocuklar.Pasta çikolata bloglarını gezerken sizin blogunuza rastladım ve çoook çok beğendimm umarım hayalleriniz sınırları zorlar ve harika şeyler yaratma dileğiyle.Anlayışlı ve sevgi dolu insanlarla karşılaşmalar şekerimsi olmuş

Yorum Gönder

 

Blog Template by YummyLolly.com