19 Ocak 2010

Sevgililer Günü

Sevgililer günü yaklaşıyor, tüm özel günler gibi bu da beni heyecanlandırıyor.Günlerdir uygun bir fırsat kolluyordum kurabiyeleri hazırlayabilmek için ve sonunda hazırladım.Çok keyif aldım bunları yaparken , favorim erkek ve kız kurabiyeler.

no 1: Üzerine istediğiniz yazıyı yazdırabilirsiniz




No 2: Yine aynı şekilde üzerindeki yazı isteğinize göre değiştirilir




No 3: Sadeliği sevenler için üzeri süslenmemiş kalp kurabiye



No 4: Eros iş başında




No 5


No 6

 No 7



No 8: Bu seti tercih yapmakta zorlananlar için hazırladım 5 adet kurabiye var




No 9: yine aynı şekilde seçmekte zorlananlar için hazırladığım diğer set 6 adet kurabiye var


 Sevgilinize  orjinal bir hediye vermek istiyorsanız bana hemen mail atın.


Mutlu Kurabiyeler

Şeyda

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by YummyLolly.com