9 Kasım 2009

Veeee Start Verdik



Şeker Hamuru nasıl yapılır , zorlukları nelerdir günlerdir bunu araştırıyorum. Sonunda kolay bir yol buldum henüz  gerekli malzemelerin siparişini vermediğim için elimdeki kalıplarla bir kaç ufak deneme yapıp sizlerle paylaşmaya karar verdim.. Zor bir iş hele bebekle bu işe kalkışmak delilik gibi geliyor ama yalnız değilim kardeşim de bu çalışmalarda elinden geldiğince bana yardımcı olucak..




vee başlıyoruz büyük bir heyecanla işe koyulduk  çok eğlenceliydi .. Yarın bir arkadaşıma gidicem bunları onun minik kızı Ela için hazırladım :)
Belki biraz acemice oldu ama biz bunları çok beğendik.. Bakalım sizler beğenecek misiniz?











Mutlu kekler 


Şeyda

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

canım çok şeker olmuşlar bence çok beğenecekler
yaaa bizede gelmezmisiniz :):)

Yorum Gönder

 

Blog Template by YummyLolly.com